Graduació – 4t d’ESO 2014-18

El passat 21 de juny els alumnes de 4t d’ESO van celebrar la seva graduació al teatre de l’institut en companyia de les seves famílies i professors.

La festa va comptar amb uns presentadors de luxe, la Syra, l’Aitana, el Dani i l’Ayoub, que van conduir l’acte amb molt d’humor i van fer que tothom gaudís del moment.

Va ser una tarda entranyable en què els alumnes van ser els protagonistes i on tothom va poder dedicar-los unes paraules de comiat tot desitjant-los el millor, així ho van fer la directora, els tutors, professors i companys. I per amenitzar la jornada entre lliurament d’orles i desfilades, vam poder comptar amb diferents actuacions.

A més de l’orla del grup, els alumnes s’endugueren un detall a mode d’obsequi per part de l’AMPA, qui tot seguit ens va convidar a tots a un pica-pica al bar de l’institut.

Aquí teniu el vídeo de la jornada!