Preinscripció en línia curs 2021-2022 i matrícula

Estudiar a Catalunya: Informació del Departament d’Educació de tots els estudis

PROCEDIMENT DE PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA CURS 2021-2022

• ESO:

• Alumnat nou al centre en el període de preinscripció ha de realitzar la preinscripció telemàtica i lliurar la documentació sol·licitada durant el tràmit. A més, ha de complimentar i lliurar durant el període de matrícula els següents fulls que trobareu a sota a l’apartat 1 d’ESO: 1) el full de tria segons el curs;  2) el full de quota de soci de l’AMPA i pagament del banc de llibres; 3) el full de transport del Consell Comarcal, si és el cas; 4) l’assegurança escolar obligatòria (pagament a través de la web de La Caixa, només l’alumnat que es matricula a 3r i 4t d’ESO, segons instruccions).
        • L’alumnat actual del centre (no li cal preinscripció) ha de complimentar i lliurar en el període de matrícula els següents fulls que trobareu a sota a l’apartat 1 d’ESO: 1) el full de tria segons el curs;  2) el full de quota de soci de l’AMPA i pagament del banc de llibres (lliurament a l’AMPA el dia fixat en les tasques de final de curs 20-21 en la devolució de llibres); 3) el full de transport del Consell Comarcal, si és el cas; 4) l’assegurança escolar obligatòria (pagament a través de la web de La Caixa, només l’alumnat que es matricula a 3r i 4t d’ESO, segons instruccions).
    • Batxillerat:

• Tot l’alumnat nou al centre que vulgui cursar qualsevol modalitat i curs i també l’alumnat actual del centre de 4t d’ESO que vulgui cursar 1r d’Artsen el període de preinscripció ha de realitzar la preinscripció telemàtica i lliurar la documentació sol·licitada durant el tràmit, a més, ha de complimentar i lliurar 1) el full de tria segons el curs (abans del 23/06) que trobareu a sota a l’apartat 2 Batxillerat. A més, durant el període de matrícula ha de lliurar:  2) el full de quota de soci de l’AMPA i pagament del banc de llibres (lliurament a l’AMPA: l’alumnat actual el dia fixat en les tasques de final de curs 20-21 en la devolució de llibres i l’alumnat nou al correu apaiestremp@gmail.com); 3) el full de transport del Consell Comarcal, si és el cas; 4) l’assegurança escolar obligatòria (pagament a través de la web de La Caixa, segons instruccions).
        • Tot l’alumnat no inclòs en el punt anterior, no li cal preinscripció, però ha de complimentar i lliurar 1) el full de tria segons el curs (abans del 23/06) que trobareu a sota a l’apartat 2 batxillerat. A més, durant el període de matrícula ha de lliurar:  2) el full de quota de soci de l’AMPA i pagament del banc de llibres (lliurament a l’AMPA el dia fixat en les tasques de final de curs 20-21 en la devolució de llibres); 3) el full de transport del Consell Comarcal, si és el cas; 4) l’assegurança escolar obligatòria (pagament a través de la web de La Caixa, segons instruccions).
    • Cicles Formatius de Grau Mitjà i de Grau Superior:

• Tot l’alumnat nou al centre i el de 4t d’ESO actual al centre: en el període de preinscripció ha de realitzar la preinscripció telemàtica i lliurar la documentació sol·licitada durant el tràmit. A més, durant el període de matrícula ha de complimentar i lliurar els fulls que trobareu a sota a l’apartat 3 Cicles Formatius : 1) l’assegurança escolar obligatòria (pagament a través de la web de la Caixa, segons instruccions); 2) el full de preus matrícula i realitzar el pagament a la web de La Caixa, només l’alumnat a grau superior i segons instruccions; 3) el full de transport del Consell Comarcal, només l’alumnat a grau mitjà d’horari de matí.
        • L’alumnat actual al centre de l’últim curs de grau mitjà que es matriculi a grau superior  en el període de preinscripció ha de realitzar la preinscripció telemàtica i lliurar la documentació sol·licitada durant el tràmit. A més, en el període de matrícula ha de complimentar i lliurar els fulls que trobareu a sota a l’apartat 3 Cicles Formatius: 1) el full de preus matrícula i realitzar el pagament a la web de La Caixa, segons instruccions; 2) l’assegurança escolar obligatòria (pagament a través de la web de La Caixa, segons instruccions)
        • Tot l’alumnat no inclòs en els punts anteriors, no li cal preinscripció, però ha de complimentar i lliurar en el període de matrícula els fulls que trobareu a sota a l’apartat 3 Cicles Formatius: 1) l’assegurança escolar obligatòria (pagament a través de la web de La Caixa, segons instruccions); 2) el full de preus matrícula i realitzar el pagament a la web de La Caixa, només l’alumnat a grau superior i segons instruccions; 3) el full de transport del Consell Comarcal, només l’alumnat a grau mitjà d’horari de matí.
  1. La documentació dels tràmits s’ha de remetre a l’institut a c5006288@xtec.cat i l’institut enviarà justificant de recepció, excepte el full de quota soci AMPA i  pagament del banc de llibres, que l’alumnat actual al centre l’ha de lliurar al centre el dia fixat en les tasques de final de curs 20-21, en el mateix acte de la devolució de llibres i que l’alumnat nou al centre l’ha de remetre al correu de l’AMPA apaiestremp@gmail.com
  2. Molt important, a l’hora de complimentar correctament el formulari de la preinscripció telemàtica:
        • Les dades han de coincidir exactament amb el DNI (nom, cognoms i núm DNI)
        • Indiqueu el telèfon i correu electrònic dels pares, tenint  present que el de la mare i del pare han de ser diferents.
  3. Des del dia d’inici de la preinscripció es podran fer consultes als telèfons 973650836 i 619225242 en horari de secretaria.
  4. Els resultats del procés de preinscripció es podran consultar per internet.

CALENDARI

PREINSCRIPCIÓ MATRÍCULA
ESO 17 – 24 de març 14 – 18 juny (1r)

28 juny – 2 juliol (2n, 3r i 4t)