Preinscripció en línia curs 2021-2022 i matrícula

Estudiar a Catalunya: Informació del Departament d’Educació de tots els estudis

PROCEDIMENT DE PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA 2021-2022.

• ESO :
        • Alumnat nou al centre en el període de preinscripció ha de fer la preinscripció telemàtica. A més ha de complimentar i lliurar: 1) el full de tria segons el curs (que trobareu a sota en l’apartat 1 d’ESO);  2) el document de quota de soci de l’AMPA i pagament del banc de llibres; 3) el full de transport del Consell Comarcal, si és el cas.
        • L’alumnat actual del centre ha de complimentar i lliurar en el període de matrícula:  1) el full de tria segons el curs (que trobareu a sota en l’apartat 1 d’ESO);  2) document de quota de soci de l’AMPA i pagament del banc de llibres; 3) el full de transport del Consell Comarcal, si és el cas.
    • Batxillerat:
        • Tot l’alumnat nou al centre que vulgui cursar qualsevol modalitat i curs i també l’alumnat actual del centre de 4t d’ESO que vulgui cursar 1r d’Arts:  en el període de preinscripció ha de fer la preinscripció telemàtica. A més ha de complimentar i lliurar: 1) el full de tria segons el curs (que trobareu a sota en l’apartat 2 batxillerat);  2) el document de quota de soci de l’AMPA i pagament del banc de llibres; 3) el full de transport del Consell Comarcal, si és el cas.
        • Tot l’alumnat no inclòs en el punt anterior, ha de complimentar i lliurar per matricular-se: 1) el full de tria segons el curs (que trobareu a sota en l’apartat 2 batxillerat);  2) el document de quota de soci de l’AMPA i pagament del banc de llibres; 3) el full de transport del Consell Comarcal, si és el cas.
    • Cicles Formatius de Grau Mitjà i de Grau Superior:
        • Tot l’alumnat nou a més del de 4t d’ESO actual al centre: en el període de preinscripció ha de fer la preinscripció telemàtica. A més ha complimentar i lliurar el full de transport del Consell Comarcal, si és el cas.
        • L’alumnat de l’últim curs de grau mitjà actual al centre, que vulgui cursar grau superior:  en el període de preinscripció ha de fer la preinscripció telemàtica.
        • Tot l’alumnat no inclòs en els punts anteriors: en el període de matrícula haurà de complimentar el full de continuïtat i el full de transport del Consell Comarcal, si és el cas.
  1. Tota la documentació de qualsevol tràmit s’ha de remetre a l’institut al correu electrònic. c5006288@xtec.cat i  l’institut enviarà justificant de recepció.
  2. Des del dia d’inici de la preinscripció es podran fer consultes als telèfons 973650836 i 619225242 en horari de secretaria.
  3. Els resultats del procés de preinscripció es podran consultar en tots els casos per internet.
  4. Molt important a l’hora de cumplimentar correctament el formulari de la preinscripció telemàtica:
        • Les dades han de coincidir exactament amb el DNI ( nom, cognoms i núm DNI)
        • Indiqueu el tèlèfon i correu electrònic dels pares, tenint  present que el de la mare i del pare han de ser diferents.

PREINSCRIPCIÓ MATRÍCULA
ESO 17 – 24 de març 14 – 18 juny (1r)

28 juny – 2 juliol (2n, 3r i 4t)

BATXILLERAT 11 – 17 maig 12 – 16 juliol