Convocatòria de vacunació per a les persones nascudes amb anterioritat i durant l’any 2009

Com ja sabeu s’ha iniciat la convocatòria de vacunació per a les persones nascudes l’any 2006 en endavant, amb la vacuna de Pfizer/BioNTech – Comirnaty i Moderna/Lonza – Spikevax. Fem extensiu als pares dels alumnes la recomanació de vacunar-se com més aviat millor per tal d’estar immunitzats a l’inici del nou curs escolar.
Per demanar hora cal entrar a la web: www.vacunacovidsalut.cat en el cas de dificultats per accedir a la programació es poden dirigir al CAP de Tremp o al centre de vacunació (Pavelló del Casal) sense cita i els programarem al moment.
Cal tenir en compte que les persones nascudes l’any 2009 han d’haver complert els dotze anys per vacunar-se.
Les persones nascudes entre els anys 2006 i 2009 hauran de venir acompanyades del seu pare, mare, tutor o tutora legal el dia de la vacunació.
Per qualsevol dubte o aclariment cal que us dirigiu al CAP de Tremp