Pla d’Obertura a juny

Seguint les instruccions del Departament d’Educació,  l’INS de Tremp fa públic el Pla d’Obertura previst a partir de l’1 de juny i fins a final de curs, sempre que ho permitin les condicions sanitàries pel COVID-19.

Cal destacar del Pla el següent:

• L’acció educativa continuarà sent telemàtica (tasques setmanals).
    • Per a l’alumnat de 4t d’ESO del centre hi ha programades els dies 3 i 4 -en grups partits, mireu el pla- xerrades d’orientació de cara als futurs estudis.
    • Per a l’alumnat de 2n de batxillerat hi haurà classes de repàs per la selectivitat segons demanda del propi alumnat.
    • Per a l’alumnat de tots els nivells: des de l’1 de juny en horari de 9:00 a 14:00h es podrà trucar al telèfon 619 225 242 per anticipadament programar trobades entre els dies 8 i 19 de juny. Aquestes trobades programades presencials amb els tutors i/o personal especialitzat, si cal, seran individualitzades i amb l’objectiu de fer un acompanyament tutorial i emocional.

A més, hi ha programada per l’alumnat de 4t d’ESO procedent del Col.legi Maria Immaculada de Tremp i altre alumnat extern una sessió informativa i d’orientació educativa el dia 5 de juny a les 10:00 h

Aquest mateix telèfon 619 225 242 es mantindrà operatiu durant tot el periode per atendre sol·licituds de qualsevol tipus de qüestió i per a resoldre dubtes en el procés telemàtic de preinscripció de Batxillerat i de Cicles Formatius de GM i GS  que continua avançant.

L’institut romandrà obert al públic en horari de 9:00 a 14:00 h i s’atendrà baix el criteri de cita prèvia.