Feu arribar la “Fitxa personal d’alumnat de 1r d’ESO”…

Iniciat el període de matrícula de l’ESO del 13 al 17 de juliol amb l’incertesa que pot provocar la Covid-19 i la necessitat de tenir un canal de comunicació actiu amb les noves famílies de l’institut, us demanem que ompliu la fitxa personal que us adjuntem i la feu arribar al correu oficial de l’institut c5006288@xtec.cat  Us agrairem que la feu arribar abans de 24 de juliol.

També us informem que a cadascun dels alumnes se’ls hi ha habilitat un correu personal ……@iestremp.cat que els hi ha fet arribar les tutores de 6é de primària amb l’usuari i contrassenya i que ja s’està utilitzant per un curs de classroom de deures d’estiu. Aquest correu personal a més s’utilitzarà durant total la seva estada a l’institut.

Fitxa personal 1r d’ESO curs 20-21