Comunicat a les famílies

Benvolgudes famílies.

Durant aquesta setmana els tutors s’han posat en contacte amb vostès i els vostres fills per informar-se de com estan i saber les possibilitats de l’alumnat per poder seguir les classes de manera telemàtica. L’institut es proposa adaptar l’aprenentatge mentre duri aquesta situació extraordinària.

Per indicacions del Departament d’Educació, durant el període corresponent a la Setmana Santa, el professorat no enviarà noves tasques als alumnes del centre.

Una vegada finalitzat aquest període retornarem a les tasques que seran obligatòries i avaluables. A través de l’aplicatiu IEDUCA podreu veure allò que el professorat encomana de forma setmanal als vostres fills/es.

També a l’acabar aquest període es farà la segona avaluació amb el contingut de les activitats fetes fins el dia que vàrem tancar, a través dels seus tutors us farem arribar els resultats.

Ànims i salut a tots.

L’equip directiu