Visita de l’ambaixadora dels Estats Units

Avui dilluns ens ha visitat l’ambaixadora dels Estats Units a Espanya, Julissa Reynoso.

L’interès per parlar amb joves de 4t d’ESO i copsar de primera mà quins són els seus interessos ha portat l’ambaixadora fins al nostre Institut. Tot i que la Sra. Reynoso domina el castellà per haver nascut a República Dominicana, la conversa d’avui s’ha fet majoritàriament en anglès, i el nostre alumnat ha passat la prova amb excel·lència.

L’ambaixadora s’ha mostrat en tot moment molt propera al jovent, els ha fet un breu resum de la seva trajectòria personal i professional i ha passat a contestar les preguntes que ha volgut fer l’alumnat.

La Sra Reynoso ha tingut també temps de saludar alguns dels professors i professores del centre, d’intercanviar informacions amb l’equip directiu del centre i amb alguns responsables del Servei Territorial del Barcelonès que s’han desplaçat al nostre institut per acompanyar-nos durant la seva visita.