#merezcounacalle

L’alumnat de 2n d’ESO s’ha sumat al Projecte #merezcounacalle impulsat per la professora d’història de l’IES Cartima de Màlaga, Rosa Liarte.

A la classe de matemàtiques han fet un estudi estadístic dels noms dels carrers de Santa Coloma de Gramenet. Un cop finalitzada la recollida i l’anàlisi de les dades han vist que el nombre de carrers amb nom de DONA està en clara desigualtat enfront del nombre de carrers amb nom d’home, com es pot veure al gràfic.

L’alumnat té propostes per canviar una mica aquesta situació. Els delegats de cada grup demanaran una entrevista a l’alcaldessa, Núria Parlón, per explicar-les-hi personalment.

Us mantindrem informats, de moment us deixem un resum del treball realitzat

Consulteu altres municipis a la web merezcounacalle.com