El “Club de Teatre” va al Liceu

Alguns dels integrants del Club de Teatre de l’Institut van assistir dissabte al vespre a la representació al Liceu de l’òpera “Andrea Chénier”. L’obra narra la relació amorosa que s’estableix entre aquest poeta francès, que va ser executat durant el període del Terror de la Revolució francesa, amb la filla de la comtessa de Coigny.

L’escenari, el vestuari i la representació dels cantants van meravellar a tots els assistents, molts dels quals s’iniciaven aquesta nit en el món de l’òpera.

El Club l’integren tots aquells alumnes, professors, ex-alumnes i famílies que volen descobrir i gaudir del teatre, fora de l’horari lectiu i de forma compartida.