The Big Bell Test

El nostre centre vol ajudar a la difusió d’un dels experiments que es portarà a terme demà mateix a nivell mundial. L’alumnat de 1r de Batxillerat participarà directament en la sessió de Cosmocaixa i a la resta de la comunitat educativa, us animem que… Llegeix més»

Recollida d’aliments

S’han recaptat 376 kg d’aliments el destí dels quals és la Creu Roja de Santa Coloma.
L’aportació material és un gest solidari però no suficient. La solidaritat no és un gest puntual sinó una actitud compromesa. Hem plantat l’arbre de la solidaritat i ha crescut,… Llegeix més»

Concurs Supermoon

Demà a la nit succeirà un fet que molts només viuran una vegada en la seva vida i volem que participeu en un concurs on el premi serà a la millor fotografia de la Supermoon.
La “Superlluna” es produeix quan el nostre planeta està més… Llegeix més»

Eleccions Consell Escolar

Aquest mes comença el procés de renovació dels membres del consell escolar.
Les persones del consell escolar són elegides per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys. Les eleccions per a la renovació de membres del consell escolar, les convoca… Llegeix més»

3ª Setmana de la Ciència ’16

Les inscripcions en els tallers estan tancades.
El 14 de novembre començarà la Setmana de la Ciència en el nostre centre.
El dilluns després de pati es duran a terme diferents tallers i el dimecres s’assistirà a les conferències organitzades dins les activitats de ciutat de… Llegeix més»

Recapte d’aliments

Comença la campanya de recollida d’aliments en el centre amb la visió del vídeo que han fet els nostres alumnes.

La setmana del 21 de novembre es recolliran els aliments que donarem al Banc d’Aliments.… Llegeix més»

Inmersió lingüística a Irlanda

L’institut Torrent de les Bruixes vol oferir a l’alumnat de batxillerat l’oportunitat d’aprofundir en el coneixement de la llengua anglesa oferint-los un curs d’immersió lingüística a Irlanda, per potenciar la destresa oral i comunicativa de l’alumnat. Alhora l’estada d’immersió vol ser també un espai… Llegeix més»