Visita al MEAM dels alumnes de Batxillerat Artístic

El passat 30 de gener els l’alumnat de Batxillerat Artístic vam visitar el Museu Europeu d’Art Modern. La visita al MEAM ens va sorprendre positivament. Els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat Artístic vam arribar allí sense saber res del que ens trobaríem ni tot el que aprendríem. El museu és un lloc ple de màgia, en un carreró estret al barri del Born de Barcelona, amb molta història darrere, i les obres que s’exhibeixen deixen impressionat a qualsevol. Obres d’artistes joves, són fotografies o pintures? Vés-hi a descobrir-ho.

Laura Cabodevila, 1r de batxillerat artístic.