Setmana de la Ciència

Un grup d’alumnes de 2n d’ESO del nostre institut van participar el passat dijous 22 de novembre en la Fira de la Ciència celebrada a l’Escola L’Antina amb motiu de la celebració de la Setmana de la Ciència. Els nostres alumnes van dur a terme un Escape Room en el qual els nens i nenes de l’escola havien de realitzar una sèrie d’experiments de física per tal de descobrir el científic que s’hi amagava al darrere, que en aquest cas era Arquímedes. Els alumnes participants, el Martí, la Clara, el David, el Carlos, la Lidia i el Juan David, van gaudir molt de l’experiència i van explicar molt bé els diferents experiments als alumnes de primària. Aquest és el segon any que el nostre institut participa en aquesta Fira de la Ciència, que és una gran experiència per als nostres alumnes per a gaudir de la ciència i difondre els continguts que treballem. Desitgem participar-hi en moltes edicions més.