REUNIÓ EXÀMENS CAMBRIDGE

En col•laboració amb l’AMPA, aquest curs ampliem el ventall d’oportunitats als nostres alumnes, ja que tots aquells que ho desitgin podran examinar-se als exàmens Cambridge (PET i First Certificate) al mateix centre i amb condicions econòmiques preferents.

La convocatòria d’aquest curs també està oberta als alumnes que van finalitzar els seus estudis de BAT o ESO a l’INS Torredembarra durant el curs 2018 – 2019.

Per més informació us convidem a assistir a la xerrada informativa que es durà a terme a l’Institut el proper dimecres 23 d’octubre de 2019 a les 18:00 hores