Recollida d’aliments

L’alumnat de 4t d’ESO D, en el marc del projecte de Servei Comunitari, han fet una recollida d’aliments per a donar a Càritas entre tot l’alumnat i famílies del nostre institut. En total han recollit les següents quantitats d’aliments:

• 37,574 kg de pasta
  • 36 kg d’arròs
  • 5 kg de sucre
  • 1 kg de sal
  • 7,22 kg de dolços variats
  • 21,815 kg de llegums en conserva
  • 10,260 kg de llegums secs
  • 9,889 kg de conserves
  • 3 L de brou
  • 9 L d’oli
  • 62 L de llet
  • 14,750 L de sabó
  • Pasta de dents

En total, s’han recollit més de 200 kg d’aliments i altres productes bàsics, que donada la dificultat del moment que travessem, seran molt benvinguts. Aquest dilluns 21 de desembre els alumnes han fet l’entrega de tots els productes recollits a Càritas, que els distribuirà entre les persones més necessitades.

A aquests aliments s’han de sumar als 200 kg d’aliments que van donar El Mònic i l’Spar gràcies al projecte Km solidaris, en el qual l’alumnat de 1r i 2n d’ESO va acumular un total de 1000 km correguts (corresponents al Camino de Santiago des de Torredembarra) en una campanya solidària. Per cada 5 km correguts, El Mònic i l’Spart han donat 1Kg d’aliments a Càritas. Per tant, amb aquesta campanya, l’alumnat ha aconseguit recaptar 200 kg d’aliments. Volem donar les gràcies als patrocinadors d’aquesta campanya per la seva col·laboració.

I sobretot, volem agrair de tot cor a totes les famílies que heu fet aportacions durant aquests dies, gràcies a tots hem aconseguit un gran recapte.