Premis InJUè – Estudiants de 3r d’Emprenedoria

El passat 19 de febrer va ser l’entrega de la 1a edició dels Premis InJUè Emprèn Dipta, impulsats per la Diputació de Tarragona conjuntament amb la Càtedra d’Emprenedoria de la Universitat Rovira i Virgili amb l’objectiu de fomentar l’esperit emprenedor entre l’alumnat.

L’alumnat de 3r d’ESO de l’optativa Emprenedoria s’hi van presentar, havien de crear un vídeo i un pla d’empresa d’una solució per la problemàtica de l’aparcament a la platja.

Vam anar a l’Auditori de la Diputació de Tarragona a l’acte, que va comptar amb la presència del diputat delegat d’Ocupació i Emprenedoria, Francesc Barbero, i el director de la Càtedra d’Emprenedoria de la URV, Xavier Càmara, que junt amb l’Adrià Garcés de Petits Enginyers ha encoratjat els assistents amb la xerrada ‘Totes i tots podem ser emprenedors i emprenedores’.

Finalment, els nostres estudiants no van aconseguir endur-se el premi, però els hi van reconèixer l’esforç i el treball realitzat.