PAGAMENT PROVES PET i FIRST

Us recordem que els dies que l’AMPA ha habilitat per poder fer el segon i tercer pagament per fer l’examen de prova del PET i del First Certificate de Cambridge seran els següents:

– Dimecres 13 i dijous 14 de març de 17h a 18’30 h. Els alumnes faran el segon pagament: PET (48’77€)- FIRST (90’33€)

– Dimecres 24 i dijous 25 d’abril de 17h a 18’30 h.Els alumnes faran el tercer pagament: PET(33’77€) – FIRST (75’33€)

Aquells alumnes que no van fer el pagament inicial al novembre de 15€ cal que paguin, a més dels ja indicats, aquests diners.
Els pagament es faran en metàl·lic a l’oficina de l’AMPA a l’Institut.

Aprofitem per informar-vos que les proves seran el proper dissabte 25 de maig al centre.