Olimpíades de Geologia

El passat 28 de febrer 3 alumnes de 2n de Batxillerat del nostre centre van participar a la fase territorial de la demarcació de Tarragona de les onzenes Olimpíades de Geologia, organitzades per l’AEPECT (Associació Espanyola per a l’Ensenyament de les Ciències de la Terra), i celebrades a la Universitat Rovira i Virgili. Amb més d’una vuitantena de participants, els nostres alumnes de Ciències de la Terra i del Medi Ambient van quedar classificats en unes molt bones posicions: Marc Reyes en quarta posició, Chiara Marini sisena i Ariadna Sumoy en vintena posició. L’enhorabona pels grans resultats obtinguts!