Matriculació 1r d’ESO curs 2021/22

Benvolgudes famílies,

A continuació trobareu la informació referent a la documentació per la matrícula de l’alumnat de 1r d’ESO del curs 2021/22 juntament amb l’enllaç al formulari que cal omplir per formalitzar la matrícula.  Les matrícules es formalitzaran entre el dies 14 i 18 de juny, ambdós inclosos

ENLLAÇ FORMULARI

Documentació requerida MATRICULACIÓ 1er ESO CURS 21-22:

Ø  DNI alumne/a per davant i per darrera

Ø  DNI mare, pare o tutor de l´alumne/a (per davant i per darrera)

Ø  Totes les pàgines del llibre de família

Ø  Targeta sanitària de l´alumne/a

Ø  Carnet de vacunacions

Ø  En el cas de ser família nombrosa o monoparental adjuntar el Carnet

Ø  Fotografia de l´alumne/a  mida carnet

Ø  Pagament de 50€ en concepte de: 20€ matrícula (material fungible) i 30€ de llicències digitals (de tecnologia i educació física) i dossier de matemàtiques

El pagament  es formalitzarà mitjançant  ingrés o transferència bancària (descarregar o fotografiar comprovant del pagament i enviar-lo al correu electrònic escrit en aquest document). Com a concepte bancari s´haurà d´identificar l´ alumne/a que fa el pagament  amb el nom complet de l´alumne/a.

Compte bancari BBVA

ES84 0182 4395 5502 0003 0301

Tota la documentació requerida s´haurà d´enviar al correu electrònic matriculacio@instorredembarra.cat en format de fotografia o pdf.

L’alumnat procedent de La Pobla de Montornès o Creixell que vulgui utilitzar el servei de transport escolar cal que es posi en contacte amb el centre mitjançant aquest correu electrònic i els informarem sobre el procediment a seguir.