L’institut al Fòrum TRICS

Martín López, Mireia Folch i Laia Mata, alumnes de 2n de batxillerat, han participat a la XIV edició del Fòrum de Treballs de Recerca i Crèdits de Síntesi (Fòrum TRICS), que enguany s’ha celebrat de manera virtual.

El Fòrum TRICS té per objectiu la creació d’un espai on intercanviar experiències. En aquest fòrum, l’alumnat de 2n curs de batxillerat té l’oportunitat de presentar el seu treball per estimular els companys de 1r curs en la recerca i l’elaboració dels treballs que es proposen dur a terme el curs vinent.

Els títols dels treballs, tots ells excel•lents, que han presentat al Fòrum TRICS els nostres alumnes, són els següents:

• Martín López. Explotación de vulnerabilidades en sistemas informáticos.
  • Mireia Folch. L’empremta del temps en la veu: una mirada des de la física.
  • Laia Mata. Han tingut les dones el reconeixement que es mereixen al llarg de la història del disseny gràfic?

L’enhorabona a tots tres!