L’alumnat de 3r participa al Pica Lletres!

A finals del mes de gener alguns alumnes de 3r van participar al Pica Lletres, un concurs lingüístic que consisteix a lletrejar paraules en català amb correcció i rapidesa.

Els alumnes participants van ser: Allyson Sutter, Martina López i Roger Muñoz, de 3r A (van quedar semifinalistes); i Mireia Folch, Clàudia Font i Laia Mata, de 3r B. Durant les respectives intervencions van comptar en tot moment amb el suport dels companys/es i professors/es que els van acompanyar a les gravacions dels programes. Enhorabona als concursants per la seva brillant participació!

* Podeu veure les emissions dels programes al canal de televisió TAC 12 demà dimecres 14 de març a les 21.30 h (Col·legi La Salle B – Institut Torredembarra A) i dimarts 20 de març a les 21.00 h (Institut Torredembarra B – Institut Torreforta B). La semifinal s’emetrà en dos programes: dimecres 21 de març a les 21.30 h i divendres 23 de març a les 21.00 h; i la final serà el dissabte 24 de març a les 21.00 h. Si no us van bé els horaris, també podeu veure’ls a les reemissions o recuperar-los a través de la pàgina web www.tac12.tv.