La nostra alumna Leyre Sesé, millor nota de Selectivitat de Tarragona

Felicitem a la nostra alumna de 2n de Batxillerat Leyre Sesé, que ha obtingut la nota més alta de Selectivitat de Tarragona amb un 9,7. Només quatre estudiants de la demarcació de Tarragona han obtingut aquesta qualificació en les proves d’accés a la universitat (PAU). Ara la Leyre continuarà els seus estudis fent la carrera de Bioquímica i Biologia molecular a la URV. Tot el professorat estem molt orgullosos d’ella i li donem l’enhorabona. Et desitgem un gran futur, Leyre! I també l’enhorabona a la resta de companys que han fet 2n de Batxillerat i s’han presentat a les PAU, obtenint la gran majoria uns grans resultats. Que us vagi molt bé en el camí que emprendreu a partir d’ara!