Km solidaris

!

Repte superat! Els nostres alumnes ja han recorregut més de 1000 km solidaris, que es traduiran en 100 kg d’aliments per a Càritas

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO del nostre institut estan participant en un repte solidari consistent en córrer entre totes i tots els 968 km que fa el Camí de Sant Jaume entre Torredembarra i Santiago de Compostela. Tots aquests quilòmetres es transformaran en aliments que seran donats a Càritas, gràcies a un patrocinador, El Mònic, que donarà 1kg d’aliments per cada 10 km recorreguts. L’alumnat participant ja ha superat els 1000 km acumulats entre tots plegats, registrats mitjançant una aplicació de mòbil. Això significa que Càritas rebrà 100 kg d’aliments gràcies a aquesta iniciativa, organitzada pel Departament d’Educació Física.

2n d’ESO F, la classe més solidària

D’entre tots els participants, cal destacar la classe de 2n d’ESO F, que és la que ha acumulat més quilòmetres correguts, amb un total de 250km. Estem molt orgullosos i satisfets per l’èxit de participació que ha rebut aquesta iniciativa solidària, i volem agrair a totes les persones participants la seva solidaritat, recorrent una part dels quilòmetres d’aquest Camí de Sant Jaume. Esperem que la solidaritat continuï i que es recorrin molts km solidaris més!

Junts/es ens cuidem! Junts/es som millors persones!