Inici de les classes curs 2022/2023

El proper dimecres 7 de setembre comença el curs escolar 2022/2023. L’alumnat començarà les classes amb una sessió informativa amb el seu tutor/a de 12 a 14h. Les classes es reprendran el dijous 8 de setembre amb l’horari habitual ( 8 a 14:30h).

L’alumnat de 1r d’ESO accedirà al pati per la porta blanca situada al carrer Escoles i serà rebut al pati pel director del centre i els tutors assignats. No ha d’accedir al centre per la porta principal d’accés d’alumnat.

La resta d’alumnat accedirà al centre per la porta principal i es dirigirà a l’aula assignada ( consultar al Dinantia) on serà rebut pel seu tutor/-a.

Per aquest primer dia, l’alumnat que ve amb el bus escolar l’agafarà a partir de les 11:25 a la mateixa anticipació que durant el curs. P. ex: si normalment l’agafen a les 7:30h, el dimecres l’agafaran a les 11:30h. El bus de tornada serà a les 14.