HORARI ENTRADA DIA 14 DE SETEMBRE

Estimades famílies,

El proper dilluns 14 de setembre comença oficialment el curs 2020/21. Hem decidit fer una entrada esglaonada de l’alumnat aquest primer dia, la porta d’accés serà la que dona al pati i està situada al carrer de les Escoles. Recordem que és obligatori per accedir al centre portar mascareta.

• L’alumnat de 1r d’ESO entrarà al centre a les 9:00
  • L’alumnat de 2n d’ESO entrarà al centre a les 9:40
  • L’alumnat de 3r d’ESO entrarà al centre a les 10:00
  • L’alumnat de 4t d’ESO entrarà al centre a les 10:20
  • L’alumnat de 1r de BATX entrarà al centre a les 13:00
  • L’alumnat de 2n de BATX entrarà al centre a les 12:30

L’alumnat rebrà tota la informació pertinent sobre la COVID, horaris, professors, etc. Podran marxar a casa quan acabi la presentació. Aquest dia es repartiran personalment als alumnes de Batxillerat els llibres que han comprat per l’AMPA, per tant recomanem portar motxilla. Els llibres de l’ESO es repartiran als alumnes el dia 15 durant el matí.

L’alumnat que ve amb l’autobús podrà accedir al centre quan arribi i, si ha acabat la presentació, romandre al centre fins l’hora de sortida del bus.

Recordem que l’hora de bus del primer dia és de 9 a 12.