Feina d’estiu per a l’alumnat de 6è que cursarà 1r d’ESO

Us adjuntem la feina d’estiu per a l’alumnat que ha acabat 6è i que cursarà 1r d’ESO al nostre centre el proper curs. La feina és obligatòria per als que no han assolit la matèria, i recomanable per als que l’han assolit. S’entregarà la primera setmana de curs i es tindrà en compte de cara a l’avaluació de les diferents matèries.
També és de lectura obligatòria per a l’alumnat que cursarà 1r d’ESO el llibre següent:

CANALS, Cuca (2017). El misterio de la calle Morgue.
Barcelona: Editorial Edebé. Colección El joven Poe
isbn 978-84-6833-183-6

La comprensió escrita de la lectura s’avaluarà amb una prova escrita que formarà part de l’avaluació inicial del proper curs 2020/21 i es durà a terme entre els dies 28 de setembre i 9 d’octubre.