Correu tutors

Benvolgudes famílies

Davant la situació excepcional que estem vivint ens adrecem a vosaltres per informar que a principis de la setmana vinent els tutors i tutores de cada grup es posaran en contacte  amb els alumnes mitjançant el correu electrònic. Aquest correu contindrà indicacions sobre activitats que poden fer a casa durant el temps que duri el confinament amb la intenció de no perdre el ritme formatiu.

Adjuntem un llistat amb els CORREU TUTORS per a que els alumnes es posin en contacte amb ells en cas de no rebre el seu correu.

Salutacions i ànims,

L’equip directiu