Convocatòria de vaga del professorat i PAS

Tots els sindicats d’educació han convocat una vaga del professorat i PAS del Departament d’Educació per als dies 15, 16, 17, 29 i 30 de març. Per aquest motiu el normal funcionament del centre es veurà afectat durant aquests dies. Tanmateix cal recordar que, seguint la normativa vigent, el centre té establerts uns serveis mínims per atendre a l’alumnat que assisteixi al centre.

Els motius d’aquesta vaga són nombrosos:

• Implementació d’un nou currículum a l’ESO i al Batxillerat el curs vinent. A hores d’ara aquest currículum encara no està definit, ni publicat, ni aprovat.
  • Canvis unilaterals del calendari escolar que no donen temps per una preparació adient del curs 2022-23.
  • Retallades de personal i augment de ràtios.
  • El pressupost del Departament d’Educació no compleix les necessitats dels centres i més tenint en compte l’augment de les despeses de funcionament per l’actual preu de l’energia.
  • Sobrecàrrega de feina durant aquest dos últims anys per la pandèmia i per la implementació de nous programes educatius de manera precipitada.
  • Model d’immersió lingüística.

Tots aquests canvis repercuteixen negativament en l’educació i formació dels vostres fills i filles i reivindiquem que s’adoptin mesures per revertir aquesta situació i garantir una educació pública de qualitat.

Us adjuntem un document consensuat per les direccions del centres educatius de Tarragona on s’exposen més detalladament aquestes demandes.

Informació detallada famílies