Compartint experiències acadèmiques

Ex-alumnes de l’institut parlen sobre la seva experiència acadèmica amb els alumnes de 4t d’ESO.

Fa poc eren alumnes del centre. Avui l’Àfrica Gibert, l’Anna Gómez, el Biel Sauret, el Marc Reyes, la Marta Manzano i la Ruth Meier, que havien cursat diferents opcions de batxillerat, han conversat amb els alumnes de 4t d’ESO sobre la seva experiència acadèmica a l’institut i la seva entrada a la universitat.

La trobada tenia com a objectiu que els qui cursen 4t d’ESO poguessin aclarir dubtes de cara al batxillerat: amb quines dificultats es poden trobar, com s’han d’organitzar, etc. Tot això de la mà de companys que han passat per la mateixa situació poc abans.