Certamen de Lectura en Veu Alta

Veualta és un projecte de la Fundació Enciclopèdia Catalana que té la missió de promoure, per mitjà de la lectura en veu alta, la literatura i la llengua catalanes entre els infants i els joves de les escoles de tot Catalunya.
El Javier Núñez i jo… Llegeix més»

Còmics Segona Guerra Mundial

Hem d’agrair a les Biblioteques municipals de Torredembarra i la Fundació Onada que ens hagin deixat uns còmics i altres publicacions sobre la Segona Guerra Mundial. Disposem d’aquestes publicacions a la nostra biblioteca fins el 25 de maig del curs actual que només es podran consultar a l’estona del pati de… Llegeix més»

Informació preinscripció i portes obertes 2026

Benvolgudes famílies,
Us adjuntem la presentació de les portes obertes ESO que hem fet aquests dies a les jornades de portes obertes del nostre institut.
La preinscripció es farà on line al següent enllaç: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/estudis/eso/inici/
Trobareu els criteris d’assignació de centres a https://preinscripcio.gencat.cat/ca/estudis/eso/informat/criteris-assignacio/#criteris-prioritaris-i-complementaris
Recordeu que el… Llegeix més»