RESULTATS I GUANYADORS DEL TORNEIG DE SHOOTBALL. CURS 18/19

La setmana passada es va disputar l’últim partit de la lliga de shootbal que s’organitza des del departament d’Educació física.

Aquest curs hi han participat 8 equips de 1r i 2n d’ESO; 4 de primer i 4 de segon. Els equips havien de ser mixtos amb 4 alumnes del sexe minoritari, és a dir 4 nois mínim o 4 noies mínim.

Cada equip ha jugat un total de 7 partits que es disputaven al gimnàs els dimarts i dijous a la franja horària del pati; s’han viscut partits molt igualats i lluitats . L’habilitat per esquivar i llençar la pilota d’alguns alumnes ha estat extraordinària i  han fet vibrar al públic assistent.

Tot i la competitivitat que s’ha viscut , el “JOC NET” ha estat sempre present

Hem aconseguit que un total de 80 nois/es estiguin  una mica més actius gaudint del joc i de l’activitat física.

La classificació final ha estat la següent:

• 1r classificat: “ LAS ABUELAS XUNGAS” 2n F (2)
  • 2n classificat:  l’equip de 1r D
  • 3r  classificat:  tenim un empat entre el 2n F(1) i l’equip “DARKS SHADOWS” de 1r E

Des del departament volem donar les gràcies a tots els participants, al públic pel bon funcionament i l’ajuda que han aportat tots els participants  així com als tutors de 1r i 2n per  fer difusió de l’activitat a les seves tutories.

MOLTES GRÀCIES!!!