Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició a 09/07/2021 (Batxillerat 2021/2022)

Els alumnes admesos al nostre centre han de fer la matrícula de forma telemàtica.
Dates de matrícula: del 12 al 16 de juliol

Batxillerat 2021/2022
– Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició a 09/07/2021
– Alumnes preinscrits al centre a 09/07/2021
– Llista… Llegeix més»

CAMPUS ÍTACA

Des del 28 de juny i fins al 16 de juliol s’està duent a terme l’edició del Campus Ítaca 2021 a la UAB.
I 5 dels nostres alumnes de 3r d’ESO hi han participat en el primer torn.

Han gaudit de les activitat proposades i han intercanviat experiències… Llegeix més»

Disseny Assistit per Ordinador

L’alumnat de 1r ESO, durant el tercer trimestre i dins del tema de Disseny Assistit per Ordinador, han realitzat les pràctiques corresponents a l’aplicació SKETCH UP. En aquesta aplicació s’ha incorporat l’aplicació de vídeo i la posterior descàrrega, afegint l’edició corresponent de cada vídeo.

Us deixem… Llegeix més»

CONCURS FOTOGRAFIA

Enguany, malgrat els efectes de la pandèmia, l’Agència Catalana del Patrimoni Cultural, vinculada al Departament de Cultura de la Generalitat, va convocar la XXV edició del concurs Experiència Fotogràfica Internacional dels Monuments, EFIM21.  Aquest concurs està adreçat a tots els centres educatius de Catalunya,… Llegeix més»