NOU CALENDARI PORTES OBERTES CURS 2018-2019

1.CURSOS ESO

Degut a les condicions meteorològiques dels darrers dies, vam avisar que ajornaríem les jornades de portes obertes previstes per al 28 de febrer i 1 de març.

Adjunt calendari i centres:

Dimecres 7 de març a les 17:30 hores: escoles El Vapor, La Roda, Lanaspa i Serra de l’Obac.

Dijous 8 de març a les 17:30 hores: escoles Abat Marcet, Enxaneta, Pere Viver, Font de l’Alba i d’altres.

L’institut respecta les convocatòries socials previstes per al dia 8 de març. No podem ajornar la jornada de portes obertes prevista per al 8 de març degut a activitats ja previstes per als propers dies. Si alguna família considera que no ha de venir el dia 8, penjarem a la nostra web i a la nostra pàgina de Facebook el document amb la presentació que mostrarem a les famílies que vinguin.

2.BATXILLERATS

La jornada de portes obertes serà el dimecres 9 de maig a les 18 hores.

Cordialment

Evaristo González