Coeducació a l’Institut Torre del Palau
Divendres 10 de febrer l’alumnat de 1r d’ESO a 2n de Batxillerat de l’Institut ha iniciat una tasca en comissions per abordar la coeducació al centre. Fa unes setmanes es va dur a terme la primera trobada de la comissió en la que l’alumnat va exposar les seves inquietuds i interessos. En aquesta segona trobada, […]
Coeducació a l’Institut Torre del Palau Llegeix més »











