Dia mundial de la Dona en la Ciència

Coincidint amb l’11 de febrer, el dia mundial de la Dona en la Ciència, l’alumnat de 1r d’ESO ha pogut conversar amb la Sara Soto.

La Sara és biòloga especialitzada en virus i antibiòtics a l’IS Global de Barcelona. La Sara ha explicat com és una recerca científica de primera mà i el dia a dia d’una investigadora dedicada a la recerca biològica. La ponent ha parlat també sobre aspectes del seu camp d’estudi com els virus o els antibiòtics. L’alumnat de 1r ha fet moltes preguntes mostrant gran entusiasme per la xerrada.

Aquests dies l’alumnat continuarà treballant la presència femenina en la ciència des de la matèria de Biologia.

Aquesta activitat s’emmarca en la iniciativa #100tífiques que persegueix la visibilització de models femenins en els àmbits científics i tecnològics.

Autor/a Maria Castella.