Són bons tots els canvis? – Com donar veu al nostre punt de vista.

L’equip sentim i els alumnes que estan treballant en el projecte “Són bons tots els canvis?” Han rebut la visita de la periodista de Terrassa Anna Oliet, redactora en cap dels caps de setmana del TN de TV3. Ens ha parlat de la importància de reconeixer noticies certes i falses, i com de  necessari és poder informar de manera fiable i veraç. També ens va dur l’encàrrec del projecte. Hem de fer de periodistes i crear un programa de radio amb diferentes seccions que incloguin informació certa i útil sobre el canvi climatic i els ODS. Així podrem informar i crear un canvi en el nostre entorn. L’Anna ens va portar les escaletes del Ramón Pellicer, la Cristina Riva i l’Artur Peguera. L’Anna tornarà a visitar-nos en unes setmanes per parlar del mateix tema a l’altra part d’alumne Sentim de 1r de l’ESO. T’esperem, ens va encantar!!!

Aquest projecte està enmarcat en le projecte de centre ERASMUS+CETE+

Autor/a: equip Sentim.