CONCERT SOLIDARI DE NADAL DE LA CORAL DE L’INSTITUT

Dissabte 16 de desembre la Coral va fer un concert solidari a l’ església de Sant Pau. Vam cantar 3 cançons molt vinculades i estimades per la coral: Volem la Pau, Why we Sing? I Em dones força, per després cantar un repertori més nadalenc. Una seixantena de cantaires , acompanyats d’ alguns ex- cantaires ho van fer possible. Va ser una vetllada esplèndida .
Llegeix més»

OBRA DE TEATRE NADAL 2017

Enguany la Companyia de profes de l?INS Torre del Palau celebra el seu 10è aniversari i us convida a tots els alumnes exalumnes , amics, pares a gaudir de les Festes Nadalenques assistint a la a l’estrena de l’obra L’aniversari. No hi podeu faltar!
Entrada lliure i gratuïta fins esgotar localitats. Entrada lliure i gratuïta fins esgotar localitats.… Llegeix més»

COMUNICAT DEL CENTRE SOBRE LA “VAGA GENERAL”

Sobre l’anomenada “vaga general” pels sindicats convocants per a demà 8 de novembre.
Hores d’ara aquesta convocatòria la signen els sindicats La Intersindical-CSC, el Sindicat d’Estudiants i s’afegeix el sindicat docent USTEC. Desconec si a partir d’avui s’afegiran d’altres sindicats. Els grans sindicats com CCOO i… Llegeix més»