L’Institut, premiat al XIII Premi Federico Mayor Zaragoza

El treball ALLIBERA LA VIDA dels nostres alumnes de la optativa de filosofia de 4t d’ESO ha resultat premiat amb accèsit als XIII premis Federico Mayor Zaragoza UNESCO-Tortosa.

Felicitacions als nostres alumnes i a la professora Núria Curto, que, un cop més els ha motivat i acompanyat en aquest projecte.

Us presentem el vídeo premiat:

El Premi Federico Mayor Zaragoza és una competició que té per objectiu estimular la reflexió sobre els problemes mediambientals que amenacen la Terra i l’activisme envers el foment de la sostenibilitat per part dels alumnes dels diferents nivells educatius.

En aquesta edició, el lliurament de premis no s’ha pogut fer de forma presencial, però podem veure el video del lliurament de premis i també la resta de clipmetratges premiats.