El divendres dia 8 de maig, vam participar en la IV Trobada de Mediadors i Mediadores, una experiència molt enriquidora i especial per al nostre institut, que hi ha estat present en totes les edicions.
L’alumnat de 3r i 4t d’ESO i de batxillerat, acompanyat de les professores Graciela Gil i Bendi Roda, van gaudir d’una jornada molt profitosa, participativa i plena d’aprenentatges compartits.
Va estar una gran oportunitat per continuar treballant la convivència, l’escolta i la mediació, i també per crear noves amistats i compartir experiències.
A més, volem donar les gràcies a l’Institut i a la Biblioteca de Roquetes per la seva acollida i per haver estat uns grans amfitrions durant tota la jornada.

