Estada a Naaldwijk, intercanvi 2018/19

Des de dilluns passat i fins aquest dissabte, alumnes de 2n d’ESO del nostre centre han participat de la primera fase de l’intercanvi amb l’institut Lentiz Dalton MAVO de Naaldwijk, a 50 km d’Amsterdam.

Aquesta acció forma part  del programa de plurilingüisme i que juntament amb l’erasmus KA1 consoliden les accions de millora per a la competència plurilingüe.

Encara que temporalment curt, el procés d’ immersió dins de les famílies d’acollida aporta qualitats per a que la vivència d’intercanvi cultural, lingüístic i afectiu  sigui intensa i enriquidora.

Les accions didàctiques pensades per als nostres alumnes es basen en petits projectes per conèixer el centre escolar, l’entorn del municipi (Naaldwijk) i el patrimoni cultural de la ciutats d’Amsterdam i La Haia.