2n premi en el 5è Concurs de booktràilers per a joves de 14 a 18 anys

Les alumnes de 4t d’ESO Antonia Catrinoi, Marta Cortès i Sasha Ros van recollir divendres 11 de gener, en la Biblioteca Jaume Fuster de Barcelona, el segon premi del 5è Concurs de booktràilers per a joves de 14 a 18 anys corresponent a la categoria Viquilletra, que organiten el Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya i la Universitat Oberta de Catalunya.

El treball va ser realitzat durant el curs 2017-2018 en l’assignatura de llengua catalana i literatura dintre del projecte Viquilletra del Department d’Educació que vol estimular, tant la lectura i la creativitat audiovisual, com el treball col·laboratiu entre els estudiant. En aquest concurs hi va haver dos vídeos més destacats entre els produïts pels estudiants de l’INS Terra Alta.

Les alumnes premiades van presentar un booktràiler a partir del conte La caiguda de la casa Usher d’Edgar Allan Poe:

A més de la creativitat i el talent, destaquem el rigor d’aquest grup de noies en tot el procés de creació de l’audiovisual, no només enla redacció del guions literari i tècnic, sinó també per la responsabilitat i la cooperació entre les membres del grup.

Sens dubte, el treball en equip ha estat la clau de l’èxit. ENHORABONA!!