Visita de l’Honorable Conseller d’Ensenyament

El passat divendres al matí vam rebre la visita de l’Honorable Conseller d’Ensenyament, Sr Josep Bargalló. Abans havia visitat l’Escola Puig Cavaller i l’Escola de Capacitació Agrària.

Van acompanyar al Conseller la Directora  Territorial d’Ensenyament, Sra Montserrat Perelló, el Delegat del Govern, Sr Xavier Pallarés i el President del Consell Comarcal, Sr Carles Luz. També van acudir a la visita representants municipals, de la la Inspecció i dels pares.

Es va fer una visita a les aules de 1r d’ESO i de 1r de Batxillerat, imtambé al taller del cicle de manteniment d’electromecànica. El conseller va saludar als profes que en aquell moment estaven a la sala i va finalitzar al despatx de direcció on es van fer valoracions sobre el funcionament del centre en particular i la situació de l’educació a nivell comarcal i les seves relacions amb les estructures socials i administratives del territori.

Agraïm la cortesia del Conseller i de tots els representants de l’àmbit educatiu per conèixer el nostre centre i poder per uns moments gaudir de la proximitat de les màximes autoritats educatives.