DIA MUNDIAL DE LA PRESA DE CONSCIÈNCIA DE L’ABÚS I MALTRACTAMENT DE LA GENT GRAN

El passat dijous 16 juny es va commemorar el dia mundial de la presa de consciència de l’abús i maltractament de la gent gran. Alumnes de 1r de Batxillerat que cursen l’optativa Creació Literària juntament amb el seu professor, Albert Guiu, van anar al Consell Comarcal, on hi havia representats de les associacions dels avis de les diferents poblacions de la Terra Alta, a recitar diferents poemes i llegir breus relats on es reflectia el rebuig contra l’abús i maltractament de la gent gran. Volem donar les gràcies a l’Albert per la seva implicació i dedicació i a les alumnes per participar-hi. També volem felicitar el Consell Comarcal per tenir aquesta iniciativa i comptar amb nosaltres.

Maltractadement als avis (1)

maltractament

Maltractament als avís