Acte de lliurament del III Premis Pilar Ongay

Dilluns passat es va fer l’acte final de la 3a edició dels Premis Pilar Ongay de treballs i projectes de recerca. Vam comptar amb l’assistència de famílies, alumnes, representants del món educatiu i local i la família Ongay-Homedes

Els treballs finalistes van ser exposats pels seus autors i el jurat va fer la darrera deliberació abans de decidir cada guanyador. Els estudiants finalistes ens van parlar de conreus i fertilitzants, mites de salut, canvis vitals i sentit de la vida, ús i abús de les tecnologies i rellotges solars… Tots ho van fer amb gran solvència cosa que va fer, com sempre, difícil l’elecció dels treballs guanyadors.

Finalment, el jurat va atorgar el primer premi de la categoria treballs de recerca a l’Anna Uguet per l’obra “A la teva salut” i en la categoria projectes de recerca a “L’hora que marca el sol” del grup d’alumnes: Aida Font, Aroa Fàbregues, Adriana Yáñez i Èric Aparicio.

Enhorabona a tots els participants i un agraïment immens a la família Ongay Homedes.

Totes les fotos aquí: https://photos.app.goo.gl/fYty7A9g85oyLCX86