20è Com sona l’ESO. Castalla 2019

Aquest curs també (i en van 20!) hem tornat a estar a la trobada anual d’alumnat i professorat de música de secundària i batxillerat. Enguany a Castalla, on 1500 persones cantant, ballant i tocant han tornat a generar una experiència única i espectacular. Una aposta de l’escola pública per a l’escola pública.

“Seients Buits” ha estat el projecte conductor de la trobada: Al llarg de tretze cançons, el diàleg entre els protagonistes conta tot i res, amb la simple (o complexa) finalitat de fer arribar les diferents sensacions de les converses variades de dues persones que es troben en un autobús inter-urbà de matinada. Els textos provenen de diverses obres de teatre del dramaturg Emilio Encabo seleccionades i organitzades per Com Sona l’Eso per tal de crear l’ambient íntim i profundament humà de l’obra Seients Buits.