Les necessitats del barri a debat

El nostre alumnat té moltes coses a dir! Per això, el passat dijous dia 9, el Consell de Delegats i les Delegades, en representació de tot l’alumnat, ha participat en una dinàmica de grup per detectar les necessitats del nostre barri.

Aquesta activitat ha estat promoguda per l’Ajuntament de Tarragona, l’Institut Municipal de Serveis Socials, la Xarxa de Centres Cívics de Tarragona i l’Agència de Salut Pública de Catalunya. La proposta té com a objectiu el diagnòstic qualitatiu del barri amb la mirada de la ciutadania (tercera edat, associacions de veïns, etc.) En aquest cas, els encarregats i encarregades han estat els i les nostres joves.

L’activitat ha estat un èxit, així que volem donar les gràcies a les professionals del Departament de Salut que han dinamitzat la proposta. Estarem molt pendents de les següents fases d’aquesta acció comunitària. Quina serà la nostra empremta en la millora de la qualitat de vida del barri?

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *