UN GRUP D’ALUMNES DEL CENTRE PARTICIPEN EN LA PRIMERA TROBADA ONLINE DEL PROJECTE “TINGUEM CURA DEL PLANETA”

Des de principi de curs que un grup d’alumnes, assessorats i recolzats pels docents Esther Gil i Pere R. Aguiló, s’han erigit en el virtual Comitè Mediambiental del centre. Sempre que poden, difonen i participen en accions de millora del medi ambient de la nostra localitat. Per exemple, fa uns mesos van participar en un jornada de neteja de l’Olla del Rei.

Aquesta vegada, després de preparar-la durant setmanes, han format part d’una trobada online, organitzada pels responsables del projecte “Tinguem cura del Planeta”. Amb altres tres instituts de Catalunya (dos de Barcelona i un de Cambrils) el passat 15 d’abril han format part d’un meet on cada centre ha exposat una problemàtica local i ha intercanviat possibles solucions amb la resta.

En el cas del nostres alumnes, la Tània, la Blanca, l’Andere, L’Íngrid, la Maria, l’Eudald,, el Jairo i el Jordi han elaborat tot un material gràfic que denuncia i proposa mesures per solucionar el mal estat en què periòdicament es troba la plaça Teresa Claramunt, després que l’ocupin els alumnes de Batxillerat dels centres Josep Lluís Sert i Les Marines, i també durant la nit. Les propostes van en la línia d’elaborar cartelleria que doni a conèixer el problema i també organitzar unes xerrades que ajudin tothom a sensibilitzar-se del problema.

Els altres tres centres han exposat problemàtiques similars. Abans que acabi el curs es celebrarà una trobada online amb més centres a nivell de tot Catalunya.

Endavant i bona feina!

A continuació podeu veure fotografies de la jornada i un VÍDEO elaborat pels alumnes.