II PREMIS ROTARY CLUB A TREBALLS DE RECERCA DE BATXILLERAT

Dijous 2 de juny el Rotary Club de Castelldefels va atorgar els II Premis a l’Excel·lència dels Treballs d’Investigació de Batxillerat de l’Escola Ginesta i l’Institut Josep Lluís Sert.

Els alumnes que han guanyat el segon premi del nostre centre han estat Marc Redondo amb “Immunització i vacunació contra la Covid-19” i Marta Carol “Com ha afectat el confinament a les petites i mitjanes empreses”. El primer premi l’ha aconseguit Lucía Lozano, amb el seu TR “L’efecte del confinament de la Covid-19 en la diabetis i l’obesitat”

Tots els premis han estat dotats d’una quantitat econòmica de 300 euros i un trofeu rotary. A més a més, la guanyadora del primer premi també ha estat premiada amb un ordinador de l’empresa patrocinadora Borax.

Moltes felicitats a tots els guanyadors!!

PREMIS TR ROTARY CLUB CASTELLDEFELS