COMISSIONS

En la reunió convocada el 13 de Juliol de 2017, els presents van proposar la creació de diverses comissions, les detallem a continuació.

Esperem poder comptar amb l’ajuda de moltes famílies per fer-les funcionar reeixidament pel bé dels nostres fills i filles. Tot el que vulgui més informació sobre les comissions o sobre les dades de contacte de les persones de contacte, que no dubti a contactar a l’AMPA (ampasert@gmail.com ).

Moltes gràcies!

Germanor:
Objectiu: Acollir a les famílies i buscar la unió de totes amb l’objectiu comú de les activitats de l’AMPA.
Formació:
Objectiu: Formacions per a pares i alumnat extracurriculars com la de primers auxilis a alumnes de 3º de l’ESO.
Extraescolars:
Objectiu: coordinar les extraescolars de l’AMPA

Llibres:
Objectiu: coordinar tema llibres, crear operativa per a la gestió dels mateixos i fer seguiment.

Festes i fi de curs:
Objectiu: Coordinar les festes del centre (col·laboració amb comissió Germanor) i activitats per a la recaptació de diners amb l’objectiu d’ajudar als estudiants que s’impliquin, en la reducció del cost del viatge de finalització de curs/colònies.

Manteniment del centre:
Objectiu: Col·laboració amb el centre per aconseguir millores en les instal·lacions, com per exemple la llum.

Comunicació i difusió web:
Objectiu: Manteniment de la web de l’AMPA, coordinació dels delegats de curs.