AFA

Aneu avall de tot per veure els darrers butlletins i informacions.

Qui som?

L’AFA és l’Associació de Famílies de l’Alumnat. Som una part integrant de la comunitat educativa: la implicació directa de les famílies a l’institut garanteix una millora en la qualitat de l’educació i el benestar dels nostres fills i filles.

Què fem?

• Participem i col·laborem amb l’institut segons les necessitats del centre i de l’alumnat
  • Organitzem activitats que reforcen el vincle entre la comunitat educativa: alumnat, famílies i equip docent
  • Préstec de llibres de lectura: gestionem un servei gratuït de préstec de llibres de les lectures obligatòries que proposa l’institut
  • Extraescolars
  • Promoció d’activitats solidàries
  • Adquisició de material complementari per a les activitats i estona d’esbarjo dels alumnes
  • Tenim representació al Consell Escolar
  • Ens coordinem amb les altres AFAs de secundària de Rubí

Com ens organitzem?

Per funcionar de manera àgil i pràctica, l’AFA ens organitzem per comissions, que són grups de persones que treballem un aspecte concret per després posar-nos d’acord amb la resta de l’equip a les reunions mensuals. Actualment l’AFA consta de les següents comissions:

• Comissió d’extraescolars
  • Comissió de festes
  • Comissió de préstec de llibres de lectura
  • Comissió solidària
  • Comissió de millora contínua
  • Comissió de comunicació i tecnologies
  • Comissió de salut

Segons les necessitats de la comunitat educativa, poden sorgir noves comissions.

Com fer-se família sòcia de l’AFA?

1. Pagar la quota de 20 € per família (no per alumne/a!).
Pagament per transferència bancària: Banc de Sabadell
ES43 0081 0347 730001246035 (Atenció! és un número de CC diferent al de l’Institut).
Pagament per caixer automàtic: Banc Sabadell
Codi: 144326
CONCEPTE: NOM, COGNOMS i CURS DE TOTS ELS FILLS/ES ESCOLARITZATS A LA SERRETA DURANT EL CURS 23-24 (p.e. Manel Vila Pérez 1ESO / Manel i Maria Vila Pérez 1ESO i 3ESO).
2. Omplir el formulari per enviar les vostres dades.
3. Enviar el comprovant de pagament a afa@serreta.cat o deixar-lo a la bústia de l’entrada de l’Institut.

Data límit per fer-se família sòcia: 1 d’octubre de 2023

I… per què fer-se de l’AFA?
● Préstec gratuït de les lectures obligatòries de català i castellà
● Descomptes a sortides curriculars
● Invertim en millores de l’Institut en benefici de tot l’alumnat
● Obsequi per família
● Perquè “fer” comunitat educativa és bo per als alumnes, el professorat i les famílies

En fer-se família sòcia s’accepten les següents normes i condicions:
● No s’acceptaran pagaments posteriors a l’1 d’octubre de 2023.
● No s’acceptaran devolucions de la quota per baixa del centre.
● En cas de pagaments erronis, la família ha d’assumir el cost de la transferència bancària per poder retornar els diners.
● Cal tornar els llibres prestats quan indiqui el professorat. En cas de pèrdua, mal estat o no retorn del llibre la família haurà de comprar-ne un de nou o abonar el seu cost al CC de l’AFA.
És molt important posar bé el concepte a l’ingrés bancari. Si no s’indica correctament el nom dels fills/es i el curs que faran no assegurem poder incloure l’alumnat en el préstec dels llibres o en el descompte de les sortides.

El correu de contacte és afa@serreta.cat

A l’Instagram de l’Institut també trobareu publicacions relacionades amb l’AFA.

BUTLLETINS DE NOTÍCIES I ALTRES INFORMACIONS

Descarrega els darrers butlletins de notícies:

Febrer 2024
Febrer 2023