La promoció del gran pessebre local

Els alumnes de 1r del cicle de Grau Superior de Màrqueting i Publicitat han gravat avui la falca de la inauguració del gran pessebre d’enguany, que tindrà lloc el 5 de desembre. L’enregistrament ha tingut lloc als estudis de Ràdio Blanes.

Canvi d’emplaçament

Com a projecte educatiu transversal del cicle de Grau Superior de Màrqueting i Publicitat, els alumnes de 1r treballen en el desenvolupament, execució i comunicació del pessebre de Blanes. Enguany, 3 cops més gran que en anys anteriors, cosa que ha provocat el canvi d’emplaçament, del Passeig de Dintre a la Plaça dels Dies Feiners.

L’origen
Aquesta iniciativa data d’uns anys enrere quan l’Ajuntament de Blanes i l’Associació de Pessebristes acordaren amb l’INS Serrallarga l’execució del pessebre monumental de la vila que dona la benvinguda a la temporada nadalenca. Aquesta empresa ha esdevingut més complexa per la qual cosa més mòduls i ensenyaments s’hi han involucrat aprofitant les possibilitats educatives del projecte.
Diferents temàtiques blanenques han servit de context al tradicional naixement. L’estació de trens, Joaquim Ruyra amb  “El rem del 34”  i la Plaça del Peix del segle XVI en són alguns exemples.
Aquest any encara és més ambiciós i hi seran presents d’altres poblacions com Breda, Hostalric i Arbúcies. Només caldrà esperar fins al 5 de desembre a 2/4 de 6 per descobrir de què es tracta.